Sunday 1 June 2014

Eeny, meeny, miny, moe

Yellow-yellow!
Kuna vaikselt hakkab ka minul see lennukuupäev lähenema ja igasugune motivatsioon statistika eksamiks õppida puudub, teen pigem siin otsa lahti, et järgneva kolme kuu jooksul oleks mul vähemalt koht kus vinguda, kui väga ma ikka Eestit igatsen. Nagu mul ikka kombeks on :D

Viimased 2-3 nädalat on olnud nii kiired nende kõigi eksamite, töö ja muude kohustustega, et tegelikult on mul igasugune Hawaii ootus üle läinud. Tahaks veel nii palju asju enne ära lendu teha- käia Pärnus, pidada maha üks korralik pidu, veinitada sõbrantsikutega, keda Tallinna tõttu pole kaua näinud, pildistada kaksikuid, istuda lihtsalt mitte midagi tehes teleka ees ja veel kümmetuhat asja. Tegelikult olen omadega mäel kui kohvrigi õigeks ajaks pakitud saan.
Kohvrist rääkides… Reedel kolisin Tallinnast välja ja see on lausa uskumatu kui palju sodi mahub ühte väikesesse korterisse. Eriti kurb on asjaolu, et olen terve aasta jooksul püüdnud seda võimalikult tühjana hoida ning kõike, mis seal sees oli, kasutasin ka igapäevaselt. Lõpuks oli raske neid kaste autossegi ära mahutada, kuidas ma siis veel 24kilose kohvri ja väikese käsipagasiga hakkama saan? Awesome :D



Aga only three days to go. Seni hoian pöialt meie kambajõmmidele, kes juba kohal on :)

Toodles!

No comments:

Post a Comment